Exjobbsförslag från företag

Detta är ett uppsatsförslag hämtat från Nationella Exjobb-poolen. Klicka här för att komma tillbaka till samtliga exjobbsförslag.

Förslaget inkom 2006-11-10

Vardagskommunikation ur användarperspektiv. GH

OBS! ANSÖKNINGSTIDEN FÖR DETTA EXJOBB HAR LÖPT UT.
Nyckelord: Marknadsföring, DESIGN, Kommunikation


Uppdrag:
Belysa hur mycket ”dålig/felaktig” designad kommunikation vi som
användare dagligen möter, irriteras av och låter passera.

Visa behovet, öka kunskapen om vikten av Designad kommunikation. Visa hur det skulle kunna vara, med enkla medel. Användas i ”missionen” att skapa förståelse, sprida kunskap och visa att vi, dvs. vi alla användare, ej behöver acceptera situationen.


Geografiskt område: Södermanland/ Västmanland


  GÅ TILL XJOBB.NU FÖR FULLSTÄNDIG INFO OM DETTA EXJOBB




Informationen om uppsatsförslag är hämtad från Nationella Exjobb-poolen.