2011-03-31 | Lärares och elvers syn på digitala medier Hur används digitala medier i undervisningen och varför? (inaktivt) |
2011-03-03 | Teknisk vidareutveckling av energivisualiseringsverktyg hos Interactive Institute (inaktivt) |
2011-03-03 | Vidareutveckling av GUI/webgränssnitt för energivisualiseringssystem hos Interactive Institute (inaktivt) |
2011-02-28 | Morgondagens lärande organisation (inaktivt) |
2010-05-21 | Teknikframtagning av energivisualiseringsverktyg hos Interactive Institute (inaktivt) |
2010-01-08 | Produktutveckling av designidé hos Interactive Institute (inaktivt) |
2010-01-07 | Produktutveckling av energitjänsten IndustryWise (inaktivt) |
2010-01-07 | Användbarhetsutvärdering av ett simuleringsspel för förståelse av energianvändning i hemmet (kr) (inaktivt) |
2009-11-23 | Miljöutredning av Bengtsfors kommun och analys av miljöutredningsmetod för småkommuner (inaktivt) |
2009-05-20 | Digital portfolio - vertyg - dokumentation - förhållningssätt. (inaktivt) |
2008-09-03 | Utvärdering av Universeums fortbildningsverksamhet för lärare i NO och/eller lärande för hållbar utveckling (inaktivt) |
2008-06-16 | Kulturens roll i barnutveckling (inaktivt) |
2008-06-16 | Utvärdering av dansformen Earthheart dance (inaktivt) |
2008-05-30 | Intelli-lamp, ett intelligent ljussystem som komunicerar trådlöst (inaktivt) |
2008-05-16 | ”EUs relation med Indien och Kina. Fonder och program som riktar sig till projekt mellan Eu-land och Kina/Indien”. (inaktivt) |
2007-11-28 | Kopia av Vi söker någon som vill göra en utvärdering av dansformen Earthheart dance. (inaktivt) |
2007-11-20 | Hur skapar man en intressant och hållbar utställning av projektet Statics prototyper? (kr) (inaktivt) |
2007-11-09 | Affärsutveckling av energitjänsten Wattch (kr) (inaktivt) |
2007-11-09 | Hur kan man uppmärksamma elanvändningen i hemmet samt bidra till en medveten energianvändning? (kr) (inaktivt) |
2007-09-21 | Utveckling av ett lärande system för detektion och identifiering av gas i IR-bilder (inaktivt) |
2007-09-04 | Hur skall eleverna bli trygga i att de verkligen lär sig genom PBL? (inaktivt) |
2007-08-24 | Självvärdering. Hur ska vi lärare få eleverna att bli trygga i att de verkligen tillägnar sig kunskaper genom problembaserat lärande? (inaktivt) |
2007-05-14 | Mätning av pappersegenskaper genom bildbehandling (inaktivt) |
2007-05-14 | Karaktärisering av förskjutningar i symmetriska mönster genom kontinuerlig bildbehandling (inaktivt) |
2007-02-22 | Prototyp för presentation av ett hushålls energianvändning (inaktivt) |
2007-02-12 | Återföring av erfarenhet Mänskliga styrkor och svagheter i processen (aw) 2007 (inaktivt) |
2007-02-12 | Återföring av erfarenhet Mänskliga styrkor och svagheter i processen (aw) 2006 (inaktivt) |
2007-01-31 | Intelli-lamp, ett intelligent ljussystem som komunicerar trådlöst (aw) (inaktivt) |
2007-01-30 | Prototyp för presentation av ett hushålls energianvändning (aw) (inaktivt) |
2006-11-21 | Hur får man lärare och elever att lära sig mer om hushållsapparaters elförbrukning med hjälp av ett datorspel? (kr) (inaktivt) |
2006-11-21 | Hur skapar man ett mobilspel som får dagens ungdomar att reflektera över sin egen energianvändning? (kr) (inaktivt) |
2006-11-14 | Återföring av erfarenhet - Mänskliga styrkor och svagheter i processen (aw 2006) (inaktivt) |
2006-01-20 | IKEA: Kompetenseffekter ¿ Självstyrt lärande (inaktivt) |
2006-01-05 | IKEA: Kompetenseffekter - Kunskapsmätning (inaktivt) |
2006-01-04 | Återföring av erfarenhet Mänskliga styrkor och svagheter i processen (aw) 2005 (inaktivt) |
2005-09-19 | Återföring av erfarenhet
Mänskliga styrkor och svagheter i processen (aw)
(inaktivt) |
2005-05-26 | Nytt lärcentrum som mötesplats för vuxenlärande (inaktivt) |
2005-04-21 | Processutvärdering av Peer Help Programme på Göteborgs universitet (inaktivt) |
2005-03-22 | Utvärdering av ¿ Arbetsplatsförlagd utbildning i Sollefteå¿ (inaktivt) |
2004-10-22 | Hur kommuniceras matematik? (inaktivt) |
2004-06-18 | Uppdrag - livslångt lärande - effekt av pedagogik (aw) (inaktivt) |