Exjobbsförslag från företag
Detta är ett uppsatsförslag hämtat från Nationella Exjobb-poolen. Klicka här för att komma tillbaka till samtliga exjobbsförslag.
Förslaget inkom 2007-04-04
Marknadsföringsstrategi för specialtillverkade golvsystem. (Nordanstig)
OBS! ANSÖKNINGSTIDEN FÖR DETTA EXJOBB HAR LÖPT UT.
AcryliCon-gruppen bildades i Norge 1976 och etablerade sig i Umeå, Sverige 1989.
AcryliCon Industrigolvsystem AB har huvudkontor i Gnarp, Nordanstigs kommun och säljkontor i Stockholm och Umeå. Företaget sysselsätter ungefär 15-20 personer i Sverige. AcryliCon system finns idag i ett 25-tal länder världen över. AcryliCon golvsystem är specialtillverkade system för industrigolv. Golvet klarar stora påfrestningar och hård belastning vilket ger en lång livslängd. Kunderna återfinns inom verkstads- livsmedels- & massaindustrier, storkök, utställningar, lager, parkeringshus, idrottsanläggningar, tvätthallar, lager mfl. Produkten är inom en smal nisch men med stort behov hos många kunder.
Hur marknadsför man företaget och produkterna på bästa sätt?
Förslag önskas på hur man når kunderna effektivast.
http://www.acrylicon.se
Kolla även in Boutique Hotels Singapore,
Boutique Hotels Hong Kong,
Boutique Hotels Shanghai,
Boutique Hotels Dubai,
Boutique Hotels Los Angeles,
Boutique Hotels Denver,
Boutique Hotels Dallas,
Boutique Hotels Philadelphia,
Boutique Hotels Bath,
Boutique Hotels Santorini,
Boutique Hotels Portugal.
Informationen om uppsatsförslag är hämtad från Nationella Exjobb-poolen.