2011-09-05 | Koncept, avtal och benchmarking - utveckling av Café Peace & Love (inaktivt) |
2011-03-18 | The Peepoo agriculture project (inaktivt) |
2011-02-07 | Kan Du anpassa information till barn och unga med funktionsnedsättningar? (inaktivt) |
2011-01-17 | Projektutvecklare/utvärderare till Krearum (inaktivt) |
2011-01-14 | Upprättande av marknadsplan och marknadsföringsstrategi för en ny produkt (inaktivt) |
2008-09-03 | Utvärdering av Universeums fortbildningsverksamhet för lärare i NO och/eller lärande för hållbar utveckling (inaktivt) |
2008-01-18 | Examensarbete om medier, mänskliga rättigheter och funktionshinder (inaktivt) |
2007-08-06 | Exportförberedelser inför Tysklands-lansering av ny svensk barnsäkerhetsprodukt, SitSac. (inaktivt) |
2007-06-20 | Medier, mänskliga rättigheter och funktionshinder
(inaktivt) |
2007-05-31 | Utvärdering av Familjecentralen Nyckelspiken i Bengtsfors kommun (inaktivt) |
2007-05-16 | Arbetet med Barnhälsoteam vid Förskolan Skattegården i Tynnered (inaktivt) |
2007-04-23 | Hur kan MUISK - Musik i verksamheten bli ett verktyg som berikar förskolans verksamhet?
(inaktivt) |
2007-04-23 | Hur kan personalen använda sig av empatisk kommunikation och giraffspråket och på så sätt förbättra kommunikationen med barnen? (inaktivt) |
2007-02-02 | Varför nådde jag inte till godkändnivå? (inaktivt) |
2007-01-04 | Matematisk modellering av dopamin-modulering av arbetsminnes-relaterad hjärnaktivitet (inaktivt) |
2006-11-22 | Gå och cykla till skolan- för bättre hälsa och miljö (inaktivt) |
2006-10-18 | Utvecklingsplan till Folkets hus i Åkers styckebruk (AP) (inaktivt) |
2006-09-27 | Hur kan giraffspråket användas i kommunikationen mellan lärare/barn och föräldrar?
(inaktivt) |
2006-09-27 | Hur kan MUISK - Musik inför skolstarten - berika förskolans verksamhet? (inaktivt) |
2006-04-07 | Barnsäkerhet - Skaderisk för barn i bakåtvända och framåtvända bilbarnstolar (inaktivt) |
2006-01-09 | Pedagogisk besöksvägledning - informationsdesign (aw) (inaktivt) |
2005-04-28 | Vilka faktorer kan försvåra hemflytt från behandlingshem för barn med psykosociala- eller missbruksproblem? (inaktivt) |
2004-09-03 | Genusperspektiv - hur förhåller vi pedagoger oss till flickor respektive pojkar? (inaktivt) |
2003-02-04 | Barn i trafiken - tillägnande och användning av trafikregler (inaktivt) |
2002-11-13 | Expo & Eventdesign Projekt Lekhörn (inaktivt) |